۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷

خالکوبی‌های عجیب اعضای باند پادشا ه

پنج بچه محل خطرناک با خالکوبی‌های عجیب، شبکه زورگیری پادشا هان دیوانه را تشکیل دادند.
کد خبر : ۲۰۸۸۰۳
صراط: رئیس باند به خاطر خالکوبی درجه سرهنگی روی شانه‌هایش به «علی سرهنگ» معروف بود.وقتی مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد در جریان اقدامات وحشت‌آور یک شرور زورگیر که جوان 20ساله‌ای به نام «محسن» است، قرار گرفتند به تعقیب خیابانی پرداخته و ساعت 11شب ششم آبان ماه وی را در خیابان ناصری دستگیر کردند.
محسن که خالکوبی‌های عجیبی داشت، در همان بازجویی‌های نخست به زورگیری‌های زنجیره‌ای در قالب باندی سازمان‌یافته معروف به «پادشاه» اعتراف کرد.
با این اقدام‌ها و با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، تیمی از پایگاه 7 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد. با آغاز تحقیقات، محسن به زورگیری در مناطق مختلف تهران بویژه در محدوده میدان آزادی، مناطق نازی‌آباد، یاخچی‌آباد، صالح‌آباد، جوادیه، اتوبان تندگویان و اتوبان نواب اعتراف کرد و گفت چهار بچه‌محل وی به نام‌های «مرتضی»، «علی»، «علی» «محمدرضا» در این سرقت‌ها همراهی‌اش می‌کردند.
بررسی‌های پلیسی نشان داد همه اعضای باند پادشاه به خاطر «شرارت»، «قدرت‌نمایی»، «چاقوکشی» و «کتک‌کاری» تا مرز کما رفتن طعمه‌هایشان تحت تعقیب پایگاه‌های هفتم و نهم پلیس امنیت قرار دارند و زندگی زیرزمینی‌ای را در پیش گرفته‌اند.
پاتوق‌های این تبهکاران خشن در قهوه‌خانه‌ها و پارک‌ها شناسایی شد و دستگیری آنان در دستور کار مشترک پایگاه هفتم آگاهی و تیم تجسس ویژه کلانتری 130 قرار گرفت.
مرتضی روز 11 آبان ماه به دام افتاد، وی نیز عضویت در جرایم باند پادشاه را به گردن گرفت و فاش کرد به صورت یک یا دو موتوره، با موتورسیکلت‌های طرح هوندا 125 با رنگ‌های مختلف اقدام به زورگیری و قدرت‌نمایی می‌کردند. علی یکی دیگر از گردانندگان باند پادشاه در حالی ردیابی شد که به خاطر زورگیری توسط مأموران پایگاه سوم آگاهی تهران بازداشت شده بود. دو عضو دیگر این باند که علی معروف به علی سرهنگ و محمدرضا بودند نیز در نازی‌آباد، داخل یک پراید سفیدرنگ به دام افتادند تا پرده از راز باند پادشاه برداشته شود. همه اعضای باند در اقدامی دیوانه وار به خالکوبی کلمه King (پادشاه) روی دستان خود و دیگر قسمت‌های بدن خود کرده بودند که در تحقیقات مشخص شد این پنج جوان خطرناک پس از تشکیل گروه زورگیری و انتخاب کلمه King برای گروه تصمیم گرفته‌اند آن را روی دستان خود خالکوبی کرده تا همیشه با هم اقدام به زورگیری، قدرت‌نمایی با قمه و شمشیر کنند و به قول خودشان همیشه با هم بمانند، در خصوص شهرت سرکرده گروه به علی سرهنگ نیز مشخص شد وی برای نشان دادن سرکردگی خود اقدام به خالکوبی درجه سرهنگی روی شانه‌های هر دو دست خود کرده است. در ادامه تحقیقات و بررسی سرقت‌های مشابه مشخص شد این دزدان در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به زورگیری از طعمه‌هایشان کرده‌اند. یکی از مردان که هدف اعضای باند پادشاه قرار گرفته بود، ادعا کرد آنها ساعت یک ظهر 31 شهریور ماه با دو موتورسیکلت اقدام به زورگیری کیف پول و گوشی تلفن همراه در محدوده میدان آزادی کرده‌اند.
بنابر این گزارش، با توجه به گستردگی اقدامات اعضای باند پادشاه، بازپرس پرونده خواستار انتشار تصاویر آنان شد تا کسانی که از سوی این پنج جوان خطرناک شکار شده‌اند به پایگاه 7 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند و به طرح شکایت بپردازند.
منبع: ایران